Volgers

donderdag 9 januari 2020

Een mannenkaartje met Stamperia designpapier.

Hoi blogmaatjes,

Het is al weer even geleden dat ik wat gepost heb en dat komt niet omdat ik niks gemaakt heb maar omdat ik me steeds afvraag voor wie ik de blogposten maak, er gaat tijd in zitten en ik kan alleen maar constateren dat er eigenlijk niemand meer op zit te wachten, alles is zowat overgenomen door Facebook en andere instanties zoals Pinterest en Instagram.
Maar goed, ik heb besloten toch nog maar even door te gaan want ik heb eigenlijk niet zoveel met die andere kanalen, en ben er zelf ook schuldig aan, heb er te weinig tijd voor om overal een reactie achter te laten.
Vandaag dus toch maar weer een kaartje gemaakt voor de man van mijn vriendin met als basis een DDBD mal, en zoals hierboven al vermeldt Stamperia Designpapier, één van mijn huidige favorieten.
Ik ben lekker bezig geweest met embossingpoeder op de tandwieltjes, malletjes van Tim Holtz (Sizzix), de gespsluiting is van Studio Light, de tekst is van Joy!, verder wat kraft en pareltjes en brads verwerkt. Geen bloemen deze keer. Hoop toch dat jullie het een stoere mannenkaart vinden.
Tot de volgende blogpost maar weer,
Liefs Liesbeth


4 opmerkingen:

  1. Wow, what an absolutely stunning card!! I love the design.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je mannenkaartje Liesbeth...wat een gave accentjes heb je erop gemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat blijft lastig overal op reageren lukt mij ook niet. Toch vind ik bloggen nog steeds leuk en intussen heb ik een mooi naslagwerk van wat ik zoal gemaakt en beleefd heb. Reageren lukt mij ook niet altijd, ik wil wel wat minder op facebook. Een dood moment en je pakt de telefoon, daarom nu vanavond een blogrondje.
    Mooie kaart geworden en heerlijk om zo bezig te zijn. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super mooi, en ja een blog berichtje maken kost ook best wat tijd. Op fb is zoveel, en ook zoveel groepen, soms bijna niet iets terug te vinden, en bij te houden. Ik vind bloggen wel leuk en probeer wel overal te reageren, doe dat meestal in de ochtend even. En het is een mooie naslag werk voor jezelf.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth