Volgers

donderdag 13 februari 2020

Kaartje met Stamperia designpapier Under the sea.

Hoi blogmaatjes,

Hier weer eens een berichtje met een designteam-kaartje gemaakt voor de Hobbyboerderij.
Hier heb ik een DDBD mal voor gebruikt en het mooie designpapier van Stamperia "Under the Sea,
Hier ook weer de link naar al de gebruikte materialen.
En hier kun je alles terug vinden
Ik lees weer graag wat jullie ervan vinden, wel heel anders dan wat jullie van me gewend zijn.
Groetjes en fijn weekend, ik ga morgen weer eens een keertje helpen bij de Hobbyboerderij, wellicht zie ik één van jullie een keertje voorbij komen, het helpen op de KGKD vorige week in Den Bosch is goed bevallen.

Liefs Liesbeth

1 opmerking:

  1. Geweldig mooi geworden Liesbeth.
    Mooie vorm en prachtig papier heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth