Volgers

maandag 13 mei 2019

Trouwkaart voor DT van de Hobbyboerderij

Hoi blogmaatjes,

Daar ben ik alweer, en deze keer met een trouwkaart die ik gemaakt heb als DT van de Hobbyboerderij.
Ik heb mogen werken met het mooie Mintay designpapier, de serie Marry Me, en dat was weer een feestje, deze is uit een serie van drie de eerste die ik jullie kan laten zien.
Ik heb ook een link waarmee je gelijk naar de gebruikte materialen gaat bij de Hobbyboerderij.
De jurk heb ik een bovenlaagje gegeven van kant, helaas zijn dat soort dingen niet zo goed te vangen op de foto, maar als je het weet dan zie je het wel.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, en graag tot een volgende keer.
Groetjes Liesbeth

4 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart is het Liesbeth...prachtig gedaan!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzondere kaart zeg! Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schitterend gemaakt zeg!! Prachtig ook hoe je dat kant erbij hebt verwerkt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth