Volgers

zondag 19 mei 2019

Minialbum Baby Boy met Scrap Moda designpapier.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag kan ik jullie één van de 2 babyalbums laten zien gemaakt voor een (achter)neefje geboren begin april en gisteren afgeleverd aan de jonge ouders.
Mijn zus (ze is de jongste bij ons thuis) is voor de eerste keer oma geworden van een kleinzoon die de naam Benjamin heeft gekregen, een mooi manneke is het.
En dit is het minialbum wat ik gemaakt had als kraamkadootje voor de jonge ouders.
Ik heb een papierlijn gebruikt van Moda Scrap, niet zo heel bekend maar ik was gelijk verkocht aan de kleurtjes en de motiefjes, omdat ik niet uit zou komen met het papier heb ik wat digitaal scrappapier erbij gebruikt, vandaar dat er over het geheel wat meer andere kleurtjes ook zijn toegevoegd.
Ik hoop dat jullie het tot het einde volhouden want het zijn weer een grote hoeveelheid foto's van geboorte tot 1 jaar, met de nodige labels, uitklapbare pagina's met magneten en strikken.
Dit is de voorkant geworden.

De zijkant met de naam van de baby en de nodige frutsels en een dromenvanger.
Geboorte tot 1e maand.

Geboorte.

Waterval voor de 1e maand waar meestal de meeste foto's gemaakt worden.

Genoeg ruimte voor foto's.

Maand 2 en 3.

en uitgeklapt.

genoeg labels.

3 maanden.

4 maanden met verschillende pockets.

5 maanden, magnetisch

5 maanden uitgeklapt.

6 en 7 maanden

6 maanden met boekwerkje zie hieronder.

klein boekwerkje met ruimte voor foto's.

Flip flop bovenkant en uitklapbaar, magnetisch

uitgeklapt voor extra ruimte.

en een lief knoopje....

8 maanden 

9 maanden, labels en uitklapbaar.

9 maanden uitgeklapt.

maand 10 en 11.

Dwarse waterval 10 maanden.

pocket onder de waterval.

verschillende pockets voor maand 11.

Maand 12

1 jaar, naar beide kanten uit te klappen.

uitgeklapt.
Ik hoop dat jullie het tot het einde hebben volgehouden, en lees uiteraard weer graag wat jullie ervan vinden.
Komende week ga ik mijn andere babyalbum afleveren en dan volgt er nog een fotoserie van dat betreffende album, ik zal de aantal foto's wat beperken om jullie niet teveel te overladen hihihih.
Tot de volgende blogpost dan maar?
Liefs Liesbeth


3 opmerkingen:

  1. WAUW!! Wat een onwijs gaaf album heb je gemaakt!!
    Wat zullen ze er blij mee zijn geweest!
    Echt schitterend!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw Liesbeth hoe mooi!! En wat een werk ook.
    Geweldig dit en ook een mooi design papier..ja zo'n album moet je eigenlijk in het echt zien..
    Ze zullen er wel blij mee geweest zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig boekje ,heb er met veel bewondering naar gekeken.Mooi papier gebruikt. in één woord fantastische.
    Kijk er al naar uit om je andere te bezichtigen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth