Volgers

maandag 27 mei 2019

En dat is nummer 4 van Marry Me van Mintay.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag mag ik de laatste van de serie van 4 kaarten aan jullie laten zien hier, hij is gepost op de FB pagina van de Hobbyboerderij, met daar de link die ik hier ook even zal toevoegen naar wat ik zoal gebruikt heb voor mijn trouwkaart.
Het is zo'n mooie romantische lijn de Marry Me van Mintay, was een plezier om mee te werken, en dan staat er weer een mooi nieuw pakket in mijn hobbykamer op me te wachten, zo mooi weer maar totaal anders.........maar dat komt later pas. Ik moest van mezelf eerst afmaken waar ik mee bezig was, om het nog een klein beetje te kunnen overzien.
Ik was op enig moment met 3 babyalbums bezig, de laatste baby moet nog geboren worden dus nog even wachten tot ik hem kan personaliseren en afmaken.
De tweede is gegeven dus die zal ik later deze week even posten.
Nog 2 volgers te gaan en dan kan ik toch een candy gaan samenstellen, die staat er al hééééél lang, maar ipv. dat er volgers bijkwamen besloot Blogger dat ze gingen opschonen hihihih.
Maar nu 398 dus moet gaan lukken voordat blogger weer gaat ruimen.....
Afgedwaald......dit is mijn kaart/label geworden.
En dan lees ik weer graag en met veel plezier wat jullie ervan vinden.
Tot de volgende blogpost maar weer.
Groetjes Liesbeth

6 opmerkingen:

  1. Een prachtige bruidstag heb je gemaakt, Liesbeth!
    Op naar de 400 volgers.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb even een stukje zitten "bladeren" op je blog en ben weg van je trouwkaarten...schitterend papier en prachtig gecombineerd met lichtgrijs!
    Ook je babyalbum is een juweel.
    Dikke complimenten....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooie serie kaarten heb je de afgelopen periode gemaakt!! Schitterend papier ook!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superrrrrmooi.....Prachtige tag en prachtig papier......Heerlijk om mee te werken hè......Er moest ook een pakketje tijd bij zitten dan zou het helemaal geweldig zijn....Zelfs ik kom tijd tekort om alles te kunnen doen wat ik in mijn hoofd heb hahahaha....
    Grts.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig!!
    Oh echt doet blogger dat zelf dat opschonen! Niet leuk!!
    Nou hopend komen de volgers er nog bij.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Liesbeth! Wat is er weer veel te zien! Zou leuk zijn als je de 400 nu ging halen. Hij staat nog steeds op mijn blog, heb hem nu weer naar boven gezet, in plaats van onderaan...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth