Volgers

zondag 12 mei 2019

Reminder voor de uitdaging "vogels" bij Vintage & More.

Hoi blogmaatjes,

Het heeft even geduurd na mijn laatst geposte berichtje maar wij zijn lekker 2 weken op vakantie geweest, en dan gebeurd er hier ook niks.
We hebben genoten van  Samos, al was het hier met Pasen beter weer dan daar.
Maar Griekenland heeft onze voorkeur in het voorjaar, lekkere wandeltemperatuur, al waren we nu wel erg vroeg met de meivakantie, dus we hebben het seizoen daar echt mee geopend.
Vandaag een reminder van mijn hand in de facebookgroep Vintage & More, waar de uitdaging is "vogels op je vintage kaart of creatie", je kunt nog een paar dagen meedoen, dus ik zou zeggen, zet 'm op, dat moet gaan lukken. 14 mei 18.00 uur sluit de deelname.
Dit is mijn kaartje geworden:
Ik heb een DDBD gebruikt voor de vorm de bloemen heb ik met foam gemaakt, en verder de nodige frutsels uiteraard.
Ik hoop dat ik jullie nog net even dat beetje inspiratie heb kunnen geven om gezellig mee te doen.
Tot de volgende blogpost maar weer,
Groetjes Liesbeth

4 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth