Volgers

maandag 4 februari 2019

Anders creatief bezig geweest....

Hoi blogmaatjes,

Vandaag heb ik een paar foto's voor jullie die laten zien wat ik de afgelopen zomer ( van voorjaar tot najaar) heb gedaan.
Het was rustig met het maken van kaarten, heb wel een album gemaakt wat hier al gepost is, maar verder heb ik vooral veel gehaakt.
Heerlijk om met lekker weer buiten te doen. Kaarten maken is dan toch wat lastiger om alles mee naar buiten te slepen.
Ik heb shawls en omslagdoeken gehaakt.
Heb niet van allemaal een foto, maar wel van een paar.
Dit was mijn eerste, hij mocht mee op vakantie naar Mallorca in het voorjaar.

Deze was niet naar mijn zin en heb ik weer uitgehaald en er een nieuwe mee gehaakt, foto volgt nog.

Deze heb ik in de zomervakantie gehaakt.

Dit is een shawl met een mouw, ga ik waarschijnlijk ook nog uithalen want ik heb hem nog
nooit aangehad. Zonde!

Dit is mijn laatste, een rechte shawl van ruim 2 meter en zo'n halve meter breed, gehaakt in de lengte.
Ik heb er nog meer gehaakt maar die heb ik niet vastgelegd helaas. En sommige hebben ook een andere eigenaar gekregen, dus dat wordt lastig.
Zo zien jullie dat ik toch niet heb stilgezeten, ik heb nog was projectjes klaar staan om te maken maar nu weer even aan de slag met de kaarten enz.

Graag tot de volgende blogpost, groetjes Liesbeth.


4 opmerkingen:

  1. Wat mooi zeg. De kleuren zijn ook prachtig.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi ik zit tussendoor ook wel te haken meest popenkleding en panenlappen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je mooie dingen gehaakt. De kleuren zijn ook heel mooi.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth