Volgers

zondag 10 februari 2019

Reminder "geen mallen"bij Vintage & More.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag is het mijn beurt om een reminder te showen die ik gemaakt heb voor de uitdaging
"geen mallen" bij de FB groep Vintage en More.
Ook geen doilies of taartkleedjes kant en klaar gekocht om verwarring te voorkomen.
Doen jullie gezellig mee, het is goed te doen al zijn we wel gewend om veel malletjes te gebruiken.
Het is mij ook gelukt, dit is mijn reminder.
Ik heb een DDBD mal gebruikt als basis, en het designpapier is van Prima Marketing.
Verder de nodige frutsels in de vorm van kantjes, lintjes bloemetjes van WOC en de bronzen bladeren.
Zoals jullie van mij gewend zijn is het geen "Liesbeth-kaart"zonder frantage en randjes met Distress Ink Walnut stain.
Ik hoop dat het jullie inspireert om nog mee te doen, de challenge loopt tot 14 februari.
De link van de groep vindt je hier
Tot de volgende blogpost maar weer, en bedankt voor jullie reacties.
Groetjes Liesbeth

5 opmerkingen:

  1. Een mooie reminder heb je voor ons gemaakt Liesbeth.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje maar ik toch vind ik het een moeilijke challenge deze maand hoor haha..
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. niet makkelijk, zonder mallen... helemaal geslaagd is dit kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth