Volgers

maandag 25 februari 2019

Album met Mintay papers voor DT de Hobbyboerderij.

Hoi blogmaatjes,

Zoals ik gisteren al had beloofd, vandaag mijn 2e bijdrage voor de Hobbyboerderij.
Dit is een minialbum geworden wat als workshop van 2 dagen gegeven gaat worden bij de Hobbyboerderij, je kunt je daar voor opgeven.
Ik ga dan ook alleen de voorkant en een overzicht-foto plaatsen de rest blijft nog even een verassing.
Geloof me dat je er de 2 workshopdagen echt voor nodig zult hebben om het te maken. Maar het is wel superleuk om te doen, en het resultaat is verrassend.
Dit is de voorkant van het minialbum:
En dit een impressie van de inhoud........een kleintje dan.

Het was een plezier om het te maken met de mooie papierlijn van Mintay/
Hier kun je de informatie vinden mbt. de workshops.....
Ik lees weer graag wat jullie ervan vinden, en tot de volgende blogpost maar weer.
Groetjes Liesbeth

3 opmerkingen:

  1. Mooi zeg!! Ik denk dat ik er wel 4 dagen voor nodig zou hebben! Prachtig aandenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Wat is dit ontzettend mooi geworden!
    Geweldig mooi papier ook!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth