Volgers

maandag 28 januari 2019

Mijn eerste blogpost voor Vintage en More op facebook (2e termijn)

Hoi blogmaatjes,

Zoals jullie misschien al hebben gelezen op facebook of elders, heb ik na een korte onderbreking mijn DT schap bij Vintage  en More op facebook weer opgepakt.
Ik heb vandaag dan een reminder van de lopende challenge "alles mag".
Deze kaart heb ik gemaakt voor een collegaatje die onlangs 50 is geworden.
Dit is hem geworden:
Ik heb een DDBD mal gebruikt voor het model.


Het designpapier is van Prima Marketing

Zelf bloemen gemaakt met Joy malletjes en foam

Nog wat extra frutsels natuurlijk, kantje en parelrandje enz.
Ik hoop dat jullie nog gezellig meedoen met onze maandchallenge, februari beginnen we weer met een gewone 2 wekelijkse challenge. 
Hier kun je je bijdrage plaatsen om nog mee te doen, we zien je bijdrage graag voorbij komen.
Tot de volgende keer,
Groetjes Liesbeth

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart!!! Daar wordt je collega blij van....
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart...jammer dat de challenge op FB is!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie reminder Liesbeth!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je weer op je oude stekkie in het DT zit Liesbeth!
    Je comeback kaartje is prachtig en heerlijk vintage zoals we gewend zijn van jou!
    Ik blijf het jammer vinden dat de challenge alleen nog maar op facebook is. Misschien dat jullie er nog eens over willen sparren om te kijken of er ook op het blog een comeback kan komen ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je weer als dt-lid meedoet Liesbeth én leuk om je hier weer te zien. Je hebt een mooie reminder gemaakt, lief.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je je reminderkaart hier ook laat zien Liesbeth! Het is een schitterende reminder! Prachtige kleuren en hele mooie vintage accenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Liesbeth! Dus je hebt weer wat meer tijd? Dat is dan fijn, he??

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth