Volgers

zondag 23 december 2018

De beste wensen....

Hoi blogmaatjes,

Vandaag wil ik een kerstkaart plaatsen met een wens voor iedereen die mijn blog hier bezoekt.


Omdat het echt niet mogelijk is om iedereen een "zelfgemaakte kerstkaart"te sturen, is deze voor jullie allemaal.
Iedereen hele mooie kerstdagen, en een gezond, gelukkig en creatief 2019 nms Ton en mijzelf.
Graag tot volgend jaar, want dan moet ik nog een berichtje sturen met de kerstkaarten die ik nog gemaakt heb, maar ik weet niet of iedereen ze al heeft ontvangen dus wil ze nog niet posten hier.
Groetjes en veel liefde voor iedereen.
Liesbeth.

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart...dankjewel!
    Ook voor jullie fijne feestdagen en een gezond en mooi 2019 gewenst!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou en de jouwen ook mooie dagen, Liesbeth!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart voor ons allemaal! Voor jou ook hele fijne dagen een een mooi 2019!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe gaat het met je?
    Je bent al een tijdje niet op het blog.
    Maak me zorgen.
    Deze ster is prachtig!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth