Volgers

zaterdag 16 mei 2020

DT kaartje gemaakt voor de Hobbyboerderij.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag kan ik weer een DT kaartje met jullie delen wat ik gemaakt heb voor de Hobbyboerderij.
Er wordt op dit moment niet veel gemaakt hier omdat mijn hobbykamer bijna de gehele week als leslokaal dient voor de online lessen van mijn echtgenoot. Gelukkig gaat die 2 juni weer gewone lessen geven zodat ik er weer optimaal gebruik van kan maken, en dat is ook echt wel nodig hoor.
Deze kaart is gemaakt met de serie Imagine van Stamperia, HIER ook de link wat ik verder allemaal gebruikt heb.
Rest alleen nog de foto, en wens ik jullie een heel fijn weekend, en stay safe.

Groetjes Liesbeth

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth