Volgers

maandag 25 mei 2020

Babykaart voor de Hobbyboerderij

Hoi blogmaatjes,

Wat een rare tijd is het toch, en ondanks dat we veel tijd thuis doorbrengen, en ook toch wel veel aan de wandel zijn, komt er niet echt heel veel uit mijn handen momenteel, mijn hobbykamer moet ik steeds weer helemaal opruimen dat dat zorgt er voor dat ik vaak dan de moeite niet neem om te beginnen aan iets.
Ik ben de laatste weken alweer bezig met een nieuw DT pakket van de Hobbyboerderij en dat zijn geen babykaarten deze keer, alhoewel ik het afgelopen weekend druk in de weer ben geweest voor mezelf privé, 4 kaarten gemaakt en die zijn alle 4 op de post, dus wanneer ze ontvangen zijn dan zien jullie ze hier wel verschijnen.
Deze gemaakt voor de Hobbyboerderij met Craft & You Design designpapier. Zo lief die olifantjes.
Gemaakt met een DDBD mal, en wat ik verder gebruikt heb kun je vinden door de LINK te volgen.
Wellicht tot de volgende babykaart, en fijne week weer, en blijf gezond en verstandig.

Liefs Liesbeth

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth