Volgers

donderdag 28 mei 2020

4 babykaartjes gemaakt in één weekend....babyboom....

Hoi blogmaatjes,

Vandaag wil ik een paar babykaartjes met jullie delen, 4 stuks....2 jongens en 2 meisjes....
Voor de jonge ouders een kaartje en voor de beide opa's en oma's.
Ik heb ze allemaal gemaakt met het mooie Stamperia Designpapier, de little Boy en little Girl collectie, zo'n leuke collectie, de hele series kun je hier en hier vinden bij de Hobbyboerderij, waar ik deze kaartjes overigens niet speciaal voor gemaakt heb, maar in eigen beheer deze keer.
De eerste geboren baby is Vinz, zoals jullie op beide jongenskaartjes kunnen lezen, een nichtje die voor de eerste keer Oma is geworden, en haar man Opa uiteraard.
Deze heb ik naar de jonge ouders verstuurd.
En deze naar de opa en oma.
Toen werd een dag later mijn zusje voor de tweede keer Oma bij de jongste , en ook mijn jongste nichtje van Ella Olivia.
Voor hun maakte ik de volgende 2 kaartjes.
Deze gemaakt voor de jonge ouders.
En deze met een uitklapbaar deel voor de Opa en Oma van Ella zoals ze haar gaan noemen.
En dit is de binnenkant geworden.
De kleuren van de roze variant zijn wat bleker op de foto helaas, ze zijn niet fel maar wel wat rozer dan op de foto.

En na deze babyboom heb ik ook nog een leuk berichtje om te delen met jullie, IK WORD OOK OMA  in december, voor de eerste keer en ik ben nu al ongeduldig.....jullie horen het als ik wat meer weet, gelukkig gaat alles goed, en dat willen we graag zo houden.

Tot de volgende blogpost.....
Groetjes van een blije as. oma.
Liesbeth





1 opmerking:

  1. Schattige kaartjes en zulk mooi papier!
    En wat een geweldig nieuws dat jij ook oma wordt! En voor de 1e keer! Ik ook in september, van een kleindochter. Heel bijzonder he!
    Fijn dat alles goed gaat met de aanstaande moeder (en vader natuurlijk) en geniet ervan! Ik doe dat ook en ben ook errug ongeduldig hoor haha
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth