Volgers

maandag 6 april 2020

Babykaartje met Craft & You design voor de Hobbyboerderij.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag mijn eerste uit een serie babykaartjes gemaakt met het designpapier van Craft & You design, wat een leuke vrolijke scraplijn is dit, gemaakt voor de Hobbyboerderij.
Deze is zoals je wel kunt zien gemaakt voor een meisje, lekker rose...
Met de bijpassende LINK van wat ik zoal gebruikt heb hiervoor.
Er gaan er nog meer volgen maar die zijn voor een volgend blogbericht.....wordt vervolgd.
Ik ben lekker bezig geweest op mijn hobbykamer omdat ik 4 dagen binnen heb moeten blijven ivm. benauwdheid, getest ben ik niet, dan moet je doodziek zijn maar voorzichtig ben ik in ieder geval wel geweest, nu 2 x 24 uur klachtenvrij dus ga ik morgen weer fit aan het werk in de apotheek.
Voor iedereen, blijf gezond en pas goed op elkaar.....het is een onvoorspelbaar virus.

Liefs Liesbeth



3 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth