Volgers

vrijdag 27 maart 2020

Ciao Bella Sicillia gebruikt voor 2 kaartjes.

Hoi blogmaatjes,

Vorige week liep ik bij de Hobbyboerderij aan tegen dit designpapier van Ciao Bella, de serie Sicillia en was er gelijk weg van, en ik was niet de enige.....Ik had nog een kaartje nodig voor onze bijna buren die 45 jaar getrouwd waren, in Coronatijd is dat niet zoals ze voorbereid hadden dus om een klein beetje zon binnen te brengen was dit papier perfect, ook wilde ik nog een kaart maken van DT collega Annelies die 50 werd afgelopen week, ook dat verdiend een kaartje, beide zijn goed ontvangen dus maar even in één berichtje.
Ik heb voor deze malletjes gebruikt van Noor!, heel fijntjes. de bloemen heb ik gemaakt met een mal van Marianne Design uit foam, op kleur gebracht met Versafine Magic. verder wat frutsels zoals plakparels, lintjes veertje en natuurlijk wondgaasje en frantage.
Beide kaarten gemaakt met Ciao Bella, HIER terug te vinden bij de Hobbyboerderij.
Momenteel niet alles op voorraad maar dat komt zeker weer binnen....
Fijn weekend, en blijf veilig.
Liefs Liesbeth

2 opmerkingen:

  1. Schitterende kaarten Liesbeth! Hele mooie kleurencombinaties en prachtige details!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartje en wat een schitterend design papier.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth