Volgers

dinsdag 24 maart 2020

Imagine van Stamperia voor de Hobbyboerderij

Hoi blogmaatjes,

In deze verwarrende vervelende tijden maar weer eens een kaartje van mij gemaakt voor de Hobbyboerderij.
Omdat wij allebei nog aan het werk zijn maar in onze vrije tijd niet veel meer kunnen dan een rondje met de hond blijft er nog genoeg tijd over om te knutselen.
Ik mocht aan de slag met het mooie designpapier van Stamperia "Imagine", ik heb er een paar kaarten mee gemaakt en dit is de eerste die ik jullie laat zien. Met de link naar de gebruikte materialen.
Prachtig papier, maar dat zijn eigenlijk alle papierlijnen van Stamperia, en niet alleen Stamperia natuurlijk, er is zoveel moois te vinden in de webwinkel, HIER de link naar de gebruikte materialen, en uiteraard lees ik graag wat jullie ervan vinden.
Tot de volgende blogpost, en blijf veilig, pas goed op elkaar.
Groetjes Liesbeth

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Liesbeth. Het papier is mooi maar met jouw creativiteit is het eenplaatje geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt prachtig Liesbeth!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth