Volgers

maandag 20 april 2020

album/kaartje van Stamperia voor de Hobbyboerderij.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag wil ik een album/kaartje met jullie delen hier wat ik gemaakt heb voor de Hobbyboerderij.
Was al bijna vergeten dat ik hem gemaakt had door alles omtrent de huidige corona-perikelen.
HIER kun je het bericht vinden op facebook, ik zal de foto's hier ook nog even delen samen met de link wat ik zoal gebruikt heb.


En HIER kun je vinden wat ik zoal gebruikt heb.
Ik hoop dat het jullie wat inspireert, daar doen we het tenslotte ook voor.
Tot de volgende blogpost maar weer, wij genieten van een HOME vakantie, het had Zuid Italië moeten worden maar dat houden we nog tegoed, lekker aan de wandel in eigen land gaat ook prima.

Groetjes Liesbeth

2 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie mini album! Ja gelukkig is het weer hier nu lekker, en zo genieten dan toch ergens van.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth