Volgers

zondag 15 december 2019

Nog een winters kaartje gemaakt voor de Hobbyboerderij.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag nog een winters kaartje wat ik gemaakt heb voor de Hobbyboerderij met het mooie Maja Designpapier, Holidays in the Alp.
Met weer de link  naar wat ik zoal gebruikt heb.
Een kaart met omslag is het geworden, dus 2 foto's vandaag.
De kaart dicht met de omslag die er omheen zit.

En dit de de binnenkant open.
Maja blijft mijn favoriete papier hoor, hoop dat jullie dat kunnen zien.
Alvast bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog, en als jullie een reactie achter laten dan wordt dat heel erg gewaardeerd.
Tot de volgende blogpost maar weer,

Groetjes Liesbeth



1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth