Volgers

zaterdag 7 december 2019

Holidays on the Alp van Maja voor kaart met omslag.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag een kaart met omslag gemaakt voor de Hobbyboerderij met het mooie Maja Designpapier Holidays on the Alp, zo'n mooi papier weer, blijft mijn favoriet hoor dat Maja papier.
Hier 2 foto's en de ondertussen vertrouwde LINK naar wat er zoal gebruikt is voor mijn kaart met omslag.
De eerste is dicht met de omslag er om.

En open.....
Ik hoop dat het jullie nog wat extra inspiratie geeft voor de jaarlijkse (kerst) winterkaarten.
Ik ga ze maar beperkt versturen dit jaar want de kosten van de zegels (moeten er bijna altijd 2 op) rijzen de pan uit, en als er dan ook regelmatig kaarten niet aankomen is dat niet leuk meer.
Tot de volgende blogpost maar weer, groetjes
Liesbeth

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth