Volgers

dinsdag 3 december 2019

Globe met Maja Designpapier voor de Hobbyboerderij

Hoi blogmaatjes,

Vandaag weer een kaartje van mij gemaakt voor DT de Hobbyboerderij met hetmooie designpapier van Maja Design Holidays in the Alp, zo'n mooie lijn weer, heb he zelf ook aangeschaft maar ben er nog niet aan toe gekomen.
Sinds ik begin van de week werk, en we dus een langer weekend hebben komt er met enige regelmaat een wandeldag ipv. fröbeldag. Af en toe nog wat designteamwerk en dan houdt het verder wel ver op.
Ben ook een tijdje uit de running  geweest met weer een slijmbeursontsteking in mijn schouder maar na een injectie ben ik daar weer helemaal van af. Gelukkig.
Dit is mijn kaartje, gemaakt met een DDBD mal, de globe.
En hier dan de link die naar de gebruikte materialen linkt.
Tot de volgende blogpost maar weer.
Liefs Liesbeth

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth