Volgers

vrijdag 15 november 2019

Gastdesigner Joy Crafts november....

Gastdesigner maand november

Hallo allemaal, dit is een kopie van het blogbericht daar,

Wat een eer om gastdesigner te mogen zijn deze november, en dan was het ook nog een hele leuke make a card waar ik ben uitgekozen met mijn creatie(s)
Modelletje om nog vaker te maken, maar voor mijn eerste bijdrage heb ik gekozen voor een (gewoon) vierkant kaartje.
Ik had een leuke prijs met Joy! malletjes en papier toegestuurd gekregen, altijd leuk natuurlijk en een uitdaging voor mij omdat het totaal andere kleurtjes zijn dan waar ik normaal mee werk.
Ik hoop dat het geslaagd is....

Ik heb voor dit kaartje de volgende malletjes van Joy gebruikt die ik heb gewonnen.
De sterretjes 6002/1398heb ik uit het grijzige papier gesneden met daaronder het zwarte designpapier uit het pakket van Noor!,6011/0633 de ster gemaakt met 6002/1391. Ik heb dit designpapier gecombineerd met het designpapier uit de serie Let is snow.6011/0516.
Van mijzelf heb ik nog de Joy! malletjes gebruikt de mooie randmal:6002/1230, en de leuke Mon Ami Gnom, 6002/1386. verder wat frutsels in de vorm van pareltjes en lintjes.
De freubelaars die mijn blog volgen weten dat dit toch wel lichtelijk buiten mijn comfortzone is, maar wel erg leuk om te maken.
Ik heb het met veel plezier gemaakt, binnenkort mijn 2e bijdrage, dat gaat wel wat totaal anders worden, is de bedoeling....

Groetjes Liesbeth

2 opmerkingen:

  1. What a beautiful card, and a wonderful elf.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart!
    Mooie details erop
    Gefeliciteerd met je gast designer schap!
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth