Volgers

woensdag 20 november 2019

Make a card nummer 30..... nog net op tijd..

Hoi blogmaatjes,

Hij lag al een tijdje half op mijn buro maar wilde hem toch nog op tijd posten, en dat is gelukt.
Wat een leuke make a card weer bij Friends of Joy! Crafts deze keer gemaakt door Petra.
Het vereiste, de 2 producten van Joy! is ruim gelukt, verder heb ik designpapier van Maja gebruikt voor een babykaartje voor een collega van mijn man, ze zijn opa en oma geworden van een kleindochter, in het verre Amerika, dat verdiend een kaartje, nou jou kaartje.....
Het is een behoorlijke kaart kan ik wel stellen.
Dit is hem geworden, met wat extra foto's erbij.
De band om de kaart.

de kaart zover mogelijk open dat het nog op de foto past.

Een blik op de blikvanger binnenin.

plaatje uit het Maja papier, het meisje heet Maren Lou.
het treintje wel leuk erbij evenals de tekststempel.

Plaatje van Syta.

Ook de achterkant beplakt.


En het totaalplaatje.......lief toch?
Dit was hij weer voor vandaag, groetjes Liesbeth

3 opmerkingen:

  1. Ooh heel mooi Liesbeth, prachtige plaatjes en in combinatie met het mooie papier krijg je een hele lieve uitstraling. Je hebt het model knap uitgewerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo
    Gefeliciteerd met je eerste prijs van de vorige make card
    Via joy!craft ben ik bij jou terechtgekomen en je hebt er een volger bij!
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth