Volgers

zondag 6 oktober 2019

Mintay Birdsong collectie.

Hoi blogmaatjes,

Met dit regenachtig weer nog maar een kaartje hier, deze keer met de Mintay Birdsong-collectie.
Ze zijn eigenlijk allemaal even mooi, en voor de afwisseling maar een andere dan gisteren uitgekozen, het kaartje is gearriveerd bij mijn nichtje, dus kan hij hier gepost worden.

Voor de basis weer gekozen voor een DDBD mal, deze is ook wel één van mijn vele favorieten hoor.
De mal achter de afbeelding is een Noor! mal, gesneden uit glimmend mintgroen papier, de bloemen weer zelf gemaakt met fioam en Versa Magic, de blaadjes zijn van Creative Expressions. verder weer de kantjes en pareltjes, en ook de frantage ontbreekt niet.
'n extra close-upje van de bloementoef.

De tekst komt uit een setje van Joy! Crafts.
Bedankt weer voor het voorbijkomen, en uiteraard is een reactie altijd zeer welkom.
Fijne zondag nog.
Groetjes Liesbeth

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth