Volgers

vrijdag 18 oktober 2019

Kaart voor Vintage & More op Facebook

Hoi Blogmaatjes,

Laat ik deze post maar starten met een erg leuk berichtje, mijn 1e kaart gemaakt voor de uitdaging bij Friends of Joy! Crafts gemaakt met het mooie Maja Designpapier, Sofiero heeft gewonnen.
Hoe leuk is dat, ik mag dan ook gast-designer zijn in november, ik krijg een prijsje thuisgestuurd waar ik voor 2 dagen een creatie mag maken die daar dan gepost wordt. Ik lig achter de brievenbus, dat snappen jullie wel denk ik.
Omdat ik onlangs besloten heb om te stoppen bij Vintage & More op Facebook hier even mijn kaart die ik al gemaakt had voor de lopende challenge daar, geen vierkant of rechthoekvorm.
Ik heb hem daar ook nog even gepost al doet hij niet mee natuurlijk, lijkt me logisch omdat ik zelf die beslissing heb genomen om te stoppen, soms kwamen de verplichtingen die aan een DT schap vasthangen een beetje op me af in de spaarzame tijd die ik over heb.
Maar even goede vrienden hoor, ik heb het met veel plezier gedaan.
Dit is mijn kaart, gemaakt met het mooie Mintay designpapier.
Deze basis is een DDBD mal, verder de nodige frutsels uiteraard.
Wens ik jullie allemaal een fijn weekend.
Liefs Liesbeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth