Volgers

maandag 1 april 2019

Kaartje voor Henriëtte.

Hoi blogmaatjes,

Gisteren was het de verjaardag van Henriëtte, en natuurlijk heeft ze ook van mij een kaart ontvangen.
Ze heeft hem uitgepakt dus kan ik hem hier ook weven laten zien.
Na de kaart van Graphic 45, weer een kaart met het mooie designpapier van Maja, de Celebrate collection.
Hij blijft mooi en gebruik hem dan ook nog regelmatig voor een kaartje, verder ben ik vooral bezig momenteel met mini-albums voor de aankomende babyboom om me heen.......nee niet voor mezelf maar collega's die of moeder dan wel oma gaan worden, ook mijn zus gaat voor de eerste keer oma worden binnenkort, dus druk druk druk, maar wel heel leuk druk.
Dit is mijn kaart geworden, de bloemen weer met foam gemaakt, op kleur met de Versa Magic.

Ik hoop dat jullie van het mooie weer genieten tussendoor, ik heb een extra vrije dag deze week, dus kom maar op met dat zonnetje.
Tot de volgende blogpost maar weer, en bedankt voor jullie bezoekjes.
Groetjes Liesbeth

3 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth