Volgers

zondag 7 april 2019

Reminder Veertjes voor Vintage & More.

Hoi blogmaatjes,

Daar ben ik weer, en deze keer met mijn reminder voor de lopende challenge bij Vintage & More op Facebook, de lopende challenge "gebruik veertjes " op je vintage werkstuk.
Dat heb ik dan ook gedaan,had een erg mooie kleur liggen die perfect bij het designpapier past.
En ook voor deze reminder heb ik de Celebrate Collection van Maja Design gebruikt.
De vorm is een malletje van Action die ik laatst zag liggen, ook nog een snijmal met een veertje gebruikt en ook het vel designpapier is met veertjes, dus veren genoeg zou ik zeggen.
Ik hoop dat jullie nog gezellig meedoen, deze challenge loopt nog tot de 14 april 18.00 uur, en je mag met 2 creaties meedoen.
De link naar de FB groep is HIER te vinden.
Ik hoop dat het jullie weer inspireert om gezellig mee te doen.
Tot de volgende blogpost maar weer.
Groetjes Liesbeth

5 opmerkingen:

  1. A fabulous card, lots of great details.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Liesbeth!
    Alles perfect gecombineerd en heel mooi van kleur.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart. Heel mooie kleur- en materiaalgebruik!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel mooi! Ook de kleur!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth