Volgers

vrijdag 29 maart 2019

Graphic 45 Love Notes, kaart voor DT de Hobbyboerderij

Hoi blogmaatjes,

Vandaag mag ik weer een DT kaart gemaakt voor de Hobbyboerderij met jullie delen.
Ton maakt altijd mooie foto's van onze kaarten, ik heb al geopperd dat ik al mijn kaarten/projectjes maar daar breng voor de foto's die zijn stukken beter dan die ik zelf maak.
Maar goed, deze keer heb ik de mooie lijn van Graphic 45 met de naam Love Notes ter beschikking gekregen om mee aan de slag te gaan.
Dit is één van mijn projectjes:
Het is een kaart geworden gemaakt met een DDBD mal, en met de volgende link komen jullie bij wat ik hiervoor allemaal gebruikt heb......link.
Er volgen nog meer voorbeelden gemaakt met deze papierlijn, maar daar moeten jullie nog even op wachten, ondertussen lees ik graag wat jullie ervan vinden.
Fijn weekend allemaal,
Groetjes Liesbeth

4 opmerkingen:

  1. Deze papierlijn is al zo aanwezig op je kaart dat er verder weinig bij hoeft, mooi hoor!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, heel romantisch Liesbeth. Mooie papierlijn is dit volgens mij. Ja dat fotograferen is een kunst op zich ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Liesbeth! Wat heb je dit prachtig gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hel mooie papierlijn en je creatie is weer het bekijken waard! Heel mooie stansen...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth