Volgers

woensdag 13 maart 2019

DT kaart voor de Hobbyboerderij met Mintay designpapers.

Hoi blogmaatjes,

Wat is het heerlijk fröbelweer, niks lekker om buiten te vertoeven al moet dat wel met enige regelmaat om het hondje uit te laten, die heeft er geen hekel aan om nat te worden en achter de blaadjes aan te rennen met de windvlagen.
Nou heb ik ook nog een blessure van een (te)lange wandeling vorige week maandag toen we een paar dagen in Oostvoorne waren, dus rustig aan doen is dan ook nog een recept.
Vandaag is er op het blog en de facebookpagina van de Hobbyboerderij een kaart van mij als DT lid terug te vinden, vandaar dat ik hem hier ook even ga plaatsen met een link naar wat ik buiten het mooie Mintay designpapier nog meer gebruikt heb. Dit is de link waar alles terug te vinden is:
www.shopdehobbyboerderij.nl.
En dit is mijn kaart geworden:
Dan wens ik jullie een fijne dag, en tot de volgende blogpost maar weer.
Bedankt voor het bezoek.
Groetjes Liesbeth


3 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje en mooie kleuren...dat papier is echt geweldig...heel mooi opgebouwd.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi designkaartje voor de hobbyboerderij, sowieso staan daar pareltjes van kaarten, goed team, ik geniet daarvan.
    Wat vervelend een blessure, gewoon met de beentjes omhoog en niet overbelasten!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth