Volgers

zaterdag 17 maart 2018

Sketchchallenge bij de Egel.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag nog even lekker wat tijd op mijn hobbykamer doorgebracht, wat was het koud vandaag, maar na een wandeling met Kekko is het dan weer extra lekker als je binnen komt en lekker tijd hebt om te fröbelen.
Ik had op de valreep nog de sketch van de Egel voorbij zien komen, dus daar ben ik mee aan de slag gegaan, en zie.....dit is hem geworden.
Ik heb het designpapier van Pion Design gebruikt, Our Furry friends, zo schattig.
Deze heb ik gemaakt met een hond, en nog een andere met de poes, maar die komt later voorbij.
Verder weer veel Noor! malletjes, en de bloemetjes, hele kleintjes deze keer weer met foam gemaakt, de hondjes zijn van L'eane.
Nog een extra foto van de bloementoef.

Ik hoop dat jullie het wat vinden, morgen ben ik er weer maar dan met mijn reminder voor de lopende challenge bij Vintage & More facebook.......dus tot morgen....



3 opmerkingen:

  1. Wat een schatje met die lieve hondjes. Ga morgen ook nog een kaartje plaatsen met deze sketch.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh deze is ook al zo leuk Liesbeth. Zo leuk ook die kleine hondjes erbij. Schattig hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awww so adorable. Love it!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth