Volgers

zondag 18 maart 2018

Reminder voor de lopende challenge Vlinders bij Vintage & More.

Hoi blogmaatjes,

Daar ben ik weer en zoals gisteren beloofd vandaag de reminder voor de lopende challenge bij Vintage & More op facebook.
De lopende challenge duurt 2 weken en duurt de rest van de maand maart.
Het thema is "vlinders" op je kaart of creatie, en dan niet alleen op het designpapier.
Doen jullie nog gezellig mee, we verwachten weer lekker veel deelnemers in de snel groeiende groep op facebook.
Dit is mijn reminder:
Ik heb een vlinder van kant gebruikt op mijn kaart.
Het designpapier is weer van Pion Design, en de meeste malletjes zijn van Noor! en Creative Expressions, de tekst is een stempel van Joy! de hond is dezelfde als van gisteren en dus van L'eane.
Ik hoop dat het jullie inspireert om nog gezellig mee te doen, hier ga je naar de groep  Vintage & More op Facebook.
Uiteraard lees ik hier of op facebook graag wat jullie ervan vinden.
Tot de volgende blogpost maar weer.
ps. ik ben ook benieuwd wat jullie van mijn nieuwe bloglayout vinden, ik ben er zelf helemaal weg van, en zo lief geholpen om alles netjes te krijgen door Ingrid, nogmaals bedankt Ingrid van Cute Blogbackgrounds


8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en ik vind je nieuwe layout prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a pretty card. Love the vintage feel.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende reminder en een al net zo schitterende bloglayout....hele mooie kleur.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie vintage reminder-kaart Liesbeth. Mooi die "oude" kleurtjes en die kanten vlinder.
    Je bloglayout is prachtig, mooie kleur :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje en je lay-out vind ik schiterend groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is schitterend Liesbeth. Ik vind die kanten vlinders ook zo mooi, en wat past het allemaal weer perfect bij elkaar.
    Je layout is ook super moet ik zeggen. Ik houd heel erg van deze mooie zachte lila tintjes.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, mooi in deze kleur. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth