Volgers

woensdag 3 september 2014

Typical Dutch oftewel Lekker Hollands op WLVC.

Hoi blogmaatjes,

Heel erg bedankt voor die lieve reacties op mijn vorige Pion kaartje, het is steeds een feestje om te lezen wat jullie ervan vinden.
Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge, nummer 31 alweer van start op het blog We Love Vintage Challenges, en deze keer heeft Jacomijn gekozen voor het thema Typical Dutch, we willen typisch Hollandse kaartjes of creaties zien, onze sponsor deze keer is Live and Love Crafts.
                                           
We hopen dat jullie weer met z'n allen meedoen, we gaan weer van start met een twee-wekelijkse challenge na de zomervakanties.
Mijn collega's hebben er weer een mooi rijtje van gemaakt, kijk maar hier ik hoop dat jullie daar even een kijkje gaan nemen en de verkregen inspiratie gebruiken om gezellig mee te doen. Dan komen wij jullie blog weer bezoeken en zullen zeker een reactie achterlaten.
Dit is mijn bijdrage geworden:

Ik heb een foto van een leesplankje gebruikt, en het designpapier is van Rosa Dotje, mallen van Spellbinders, Nellie Snellen en Memorybox, verder een bloementoef en veel kleine hotfixsteentjes, de tekst LIEFS is gemaakt met houten lettertjes, bewerkt met frantage.

Nog een extra foto van de bloementoef.

Ik lees weer graag wat jullie ervan vinden, en vergeten jullie mijn candy niet, nog ruim de tijd en ik heb vandaag al lekker rondgesnuffeld wat ik als candy kan weggeven, keuze genoeg natuurlijk.

Lieefs Liesbeth


13 opmerkingen:

  1. Geweldige gave kaart, leuk met dat leesplankje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige bijdrage Liesbeth met mooie details en heerlijk oer Nederlands

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Liesbeth!
    En wat een prachtige bloemen heb je er op gebruikt!
    Ja het leesplankje...welke Hollander kent hem niet ;-) heel leuk gedaan!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had het al een keer gezegd, maar moet het je gewoon nog een keer zeggen ik vind hem helemaal geweldig en wat leuk om dit met zo,n leesplankje te doen. helemaal geweldig.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi liesbeth,
    Heel orgineel bedacht met het leesplankje!! wat een leuke challenge!
    En wat jammer van de kleuren op je foto, de tweede is wel heel goed!!
    Maar je kaart is prachtig gemaakt!! Fijne dag en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig Hollands kaartje !!
    Gaaf met dat leesplankje ....
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze kaart is weer geweldig!

    Mooie kleuren!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth,
    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kaart met het "aap-noot-mies" plankje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth