Volgers

vrijdag 5 september 2014

Kerstboom met Pion's A Day in Winter.

Hoi blogmaatjes,

Daar ben ik al weer met 'n kaart voor jullie, ik had hem nog even willen bewaren want hij is nog redelijk vers van de pers maar aangezien mijn kaart al op facebook te bewonderen was bij De Hobbyboerderij leek het me beter om hem toch maar te posten hier.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, hij was ook al op de beurs in Den Bosch te zien op de borden bij de kraam van de Hobbyboerderij.
De basis van mijn kaart is een Dutch Doobadoo shape art mal, de kerstboom geknipt uit kraft, daar boven donkerbruin Papicolor, het Designpapier is van Pion Design  "A Day in Winter", ook de afbeelding komt daar vandaan. De groene (Color Core) kerstbomen zijn van Marianne Design, bewerkt met Liquid Aplique, achter de afbeelding nog bruin glitterpapier. De mooie mal achter de afbeelding is een Spellbinders. Het hekje van Memorybox heb ik behandeld met frantage "Old Silver". Hier en daar wat glasparels, een strik van zijde in het bruin, de bloementoef zijn verschillende bloemen van WOC. Een paar bedel-schaatsjes. Alles verkrijgbaar in de winkel en webshop van de Hobbyboerderij. Ik ben reuze benieuwd wat jullie ervan vinden natuurlijk, en kijk weer uit naar jullie reacties, het is echt een feestje om te lezen, fijn als jullie die moeite willen nemen, bedankt alvast daarvoor.
De eerste enveloppen zijn binnen voor mijn verjaardagscandy, ze blijven dicht tot de 14e september want dan komt de visite die 'n keuze mogen maken.
Dus nog een hele week de tijd om mee te doen, jullie moeite gaat zeker beloond worden voor de winnaars.
Dus doe nog gezellig mee, ook met onze challenge bij WLVC
Fijn weekend allemaal,

Liefs Liesbeth

ps. was ik helemaal vergeten om de achterkant te laten zien, bij deze nog even de foto.



17 opmerkingen:

  1. Leuk modelletje kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles wat ik zie vind ik prachtig Liesbeth! Wat is dit gaaf gedaan, en prachtig die old silver frantage. Ik heb de mal van DDD wel gezien, maar vond hem zo groot, maar ik ben om hoor...het is een super boom! Fijn weekend ennuh je kaart is in de maak hoor!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuk kerstkaartje Liesbeth....prachtige detail erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is geweldigggg zo mooi. Een hele mooie combinatie met een schat van een plaatje erop.

    Fijn weekend en liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, prachtige mallen (heb ze ook besteld dus lig voor de brievenbus haha) en een leuk model kaart.
    fijn weekend, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie kaart in een heel leuk model. Mooie chique kleuren en prachtige details. De mal achter de afbeelding is ook erg mooi. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstboom heb je gemaakt.
    Groetjes,ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gedaan Liesbeth!
    Mooi zo'n kerstboom modelletje!
    Lief plaatje en met al die extra bomen een heerlijk sfeertje!
    Fijne dag!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Liesbeth
    mooi en leuk kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Liesbeth....wat is ie mooi. Ik heb helemaal zitten lezen wat je precies hebt gedaan....dan mis je niets van de kaart en van deze wil je natuurlijk ook niets missen. TOPPIE!
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Liesbeth,
    wat leuk zo'n kaart in de vorm van een ekrstboom! Echt prachtig. HEt hekje is heel fijntjes! Schitterend!
    Groetjes en ik ben aan het denken voor je kaart....moeilijk hoor....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vond het zo leuk om op de beurs kaarten van jou te herkennen zonder dat ik wist dat ik bij De Hobbyboerderij stond. Dit is ook weer zo'n "echte Liesbeht". Prachtig hoor.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth