Volgers

vrijdag 21 augustus 2020

 Het beloofde filmpje tijdens de vakantie gepost.

Met daarbij de link naar de gebruikte mooie spulletjes bij de Hobbyboerderij waar ik het boekje voor gemaakt heb, sorry voor de vertraging maar onze vakantie in Limburg verliep niet als gepland.

Ik ben de eerste echte wandeling daar al gevallen en we waren een dag later al thuis omdat ik niks meer kon, foto's gemaakt van mijn rechtervoet en ribben (die hadden 2 weken daarvoor ook al een klap opgevangen), gelukkig niks gebroken maar wel flink gekneusd, dus 2 weken bijna met het voetje omhoog en ingetaped en gezwachteld op de bank, einde vakantie.

Gelukkig gaat het nu wel beter, mijn voet kan ik al weer belasten maar de ribben blijven nog pijnlijk bij sommige bewegingen, maar ook dat gaat de goede kant op.

Nou, hier het filmpje dan met de link.

https://youtu.be/QuBNlTDY0AM......hier kun je het filmpje bekijken.

Bedankt voor het bezoek en tot de volgende keer.

Groetjes Liesbeth


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth