Volgers

zondag 8 september 2019

Mijn eerste bijdrage voor DT de Hobbyboerderij met Graphic 45 kerstserie

Hoi blogmaatjes

Het is even geleden dat er wat gepost is hier maar ik heb echt niet stilgezeten hoor.
Ik heb een hele nieuwe hobbykamer gekregen, ik zal wat foto's hieronder toevoegen, lang leve de Ikea hihihih.
Vandaag mijn eerste kaartje gemaakt voor de Hobbyboerderij met de Graphic 45 kerstlijn, Joy to the world, een mooie lijn maar ik moest erg wennen aan het drukke papier voor de kerst, maar het is me volgens mij wel gelukt.
Dit is mijn kaartje geworden, en dan krijgen jullie de link erbij van wat ik zoal gebruikt heb om hem te maken.
En HIER kun je de link vinden wat ik zoal gebruikt heb.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, de eerste kerstkaart is hierbij gemaakt, al is het niet voor mezelf.
Krijgen jullie nog wat foto's van mijn (opgeruimde) hobbykamer, ben er zelf heel blij mee en heb al gefreubeld en hij is nog steeds opgeruimd, nu houden zo.




Ik kan jullie verzekeren dat alle laadjes vol zitten, wat een spullen verzameld een mens in korte tijd, maar wel overzichtelijk nu, kan gelijk alles vinden....heerlijk.
Fijne zondag nog en tot de volgende blogpost.
Liefs Liesbeth

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart!
    Je blijft kijken:)
    Vind de kleuren die je gebruikt hebt erg mooi bij elkaar passen.
    Op naar de ..... Kerstkaart, hahaha, zullen er wel meer volgen. Je hebt nu zo'n mooie kamer, daar wil je wel blijven "wonen" :)
    Gefeliciteerd en veel plezier met freubelen!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful card and I just love your craft room.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart geworden.....Ik snap je wel wat het papier betreft maar wij verwerken er zoveel op dat het dan toch niet meer overheerst. Ziet er echt gaaf uit.....net zoals je hobbykamer. Ik zie overal zulke mooie opgeruimde kamers....ik schaam me bijna voor de mijne hahaha. Denk dat ik toch ook eens ernstig aan de slag moet in die kamer.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart!! En wat een heerlijke hobbyruimte heb je, en knap dat je alles kunt vinden, want hihi in een nieuwe opgeruimde hobbyruimte had ik weleens het probleem waar had ik dat nu gelegd ;)
    Geniet er maar lekker van
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie kaart Liesbeth!!
    En wat een prachtig mooi en opgeruimde hobbykamer heb jij!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth