Volgers

zondag 18 augustus 2019

Reminder voor de augustus-challenge bij Vintage & More op Facebook.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag is het mijn beurt om een reminder te posten op de Facebookpagina van Vintage & More.
Daar loopt een augustus-maand-challenge gebruik een randmal op je Vintage kaart of creatie, omdat hij een hele maand loopt mag je ook met meerdere kaarten meedoen, en jullie hebben dan ook nog bijna 2 weken de tijd om gezellig mee te doen.
Dit is mijn bijdrage geworden, gemaakt met randmallen van Noor! design, en designpapier van Maja Design.
Verder de nodige frutsels natuurlijk, het randje weer zelf geborduurd, zo leuk om te doen.
Hoop jullie bijdrage daar te mogen bewonderen, en ga ik op zoek naar volger nummer 400 zodat de candy er eindelijk een keertje uit kan, als ik mijn hobbykamer weer kan gebruiken want momenteel is hij helemaal ingepakt......dat gaat nog een werk worden om alles weer in te ruimen.
Fijn weekend, 
Liefs Liesbeth

5 opmerkingen:

  1. Een prachtige reminderkaart Liesbeth waar veel moois op te bewonderen is. Succes met inruimen van je hobby-kamer, je komt dan vast weer veel moois tegen ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige reminder!
    Succes met je hobbykamer!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Liesbeth. Wat ben ik toch een bofferd dat deze bij mij op de mat mocht vallen.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart!
    Succes met je hobbykamer.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth