Volgers

donderdag 22 november 2018

Babyalbum voor Roos.

Hoi blogmaatjes,

Kennen jullie me nog? ben al zo lang niet actief geweest op blogger maar ik ben wel creatief bezig geweest hoor, maar dan met een bolletje wol en een haaknaald....ook heel leuk om te doen en net zo verslavend.
Ook heb ik onlangs weer een babyalbum gemaakt en ondertussen afgeleverd bij mijn collegaatje Els.
Omdat ze zelf ook creatief is was ze er dan ook heel blij mee.
Veel werk maar wel voldoening als het af is....
Het zijn weer heel veel foto's geworden, dus als jullie ze willen bekijken, ga er maar goed voor zitten.
Het designpapier is de baby girl lijn van Echo Park, ik heb nog even moeten zoeken naar wat passends omdat ik niet voldoende had aan een klein en groot blok.
Maar het valt niet op als je het niet weet.......heb ik gehoord.
Komt ie.....
De voorkant.

De zijkant, het album is gevuld met 6 dubbele pagina's met vele extra's.
binnenkant voorflap. Voor elke maand een pagina...
Waterval.

Pockets.






























 Tussen de dubbele pagina's is er extra ruimte voor de tabbladen, die volgen hier.







Ik hoop dat jullie het einde hebben gehaald, en ik lees weer heel graag wat jullie ervan vinden.
Ik beloof dat ik weer wat actiever ga worden, op naar de kerstkaarten.
Bedankt voor het bezoeken.
Groetjes Liesbeth.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth,
    Leuk om je weer in mijn leeslijst te zien staan!
    Wat een gaaf album heb je voor je collega gemaakt. Ik kijk mn ogen uit.. wat een tof album zeg en zoveel vakjes!
    Heerlijk om bezig te zijn met een haakwerkje hé. Hier ligt het freubelen al een poosje stil, maar ook ik ben tussendoor wel lekker aan het haken.
    Gaat het verder goed met jou?

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie babyalbum , wat een tijd zal daar inzitten maar niet erg als de ontvanger er maar heel blij mee is en ze is zelf ook actief met deze hobby dus de waardering zal wel groot zijn.
    Als ik het zo bekeek kan je je papier ook helemaal opmaken ,stukje hier en een stukje daar komt het helemaal voor elkaar.
    En voor elkaar was het ook PRACHTIG gemaakt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig album en ik kijk met bewondering naar al het werk wat je ervan hebt gemaakt. Daar zullen een paar uurtjes in zijn gaan zitten denk ik zo.....Schitterend! Fijn je weer een keer op je blog te zien en wie weet komt de zin nu wel weer een beetje terug.
    Fijn weekend....xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een hoop werk is dit geweest maar wel zo leuk om te maken! Leuk dat je er weer even bent hoor, gezellig! En ook andere hobbywerkjes zijn leuk om te doen met bijv haken. Zien we daar ook een keer wat van?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth