Volgers

maandag 12 december 2016

7 tags of Christmas, deel 1 niet tradionele kleuren.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag heb ik besloten om mee te gaan doen aan de 7 tags of Christmas op de FB pagina van Tiets Kreatieve wereld, ze had weer zo'n mooi voorbeeld gemaakt, een bron van inspiratie.
Ik hoop dat jullie mijn (heel andere) uitvoering ook geslaagd vinden.
Dit is hem geworden met een digitale stempel van Mo Manning, ze zijn zo leuk dat ik er 2 moest aanschaffen, en dit is de eerste uitvoering ermee, er volgen er nog meerdere,
Het designpapier is van Pion, en dit heb ik gecombineerd met kraft en colorcore lila. verder weer wat malletjes van verschillende merken gebruikt, de stempelafdruk heb ik deze keer gekleurd met copicmarkers.
Ik lees weer graag wat jullie ervan vinden.
Tot de volgende blogpost maar weer.
Liefs Liesbeth

3 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth