Volgers

maandag 23 maart 2015

Een fruitig kaartje,met Pion Design Siri's Kitchen designpapier.

Hoi blogmaatjes,

Welkom aan Willeke die onlangs mijn blog is gaan volgen, zo kruip ik toch in slakkengangetje richting de 400 volgers, ik denk dat ik daar maar eens iets voor moet gaan organiseren want ik laat het zelf aardig afweten, en het is toch ook wel weer een uitdaging om de 400 volgers te halen, misschien dat ik daar dan weer wat blog-inspiratie van krijg.


Onderstaand kaartje heb ik gemaakt voor DT de Hobbyboerderij,
Het fruitige designpapier is van Pion Design, een mooie serie designpapier met frisse kleurtjes.
De mal met circels op de achtergrond is een Memoryboxmal, de label van Dutch Doobadoo, verder de randjes geborduurd, deze keer met stik en zig-zag steek, een fluwelen lintje en een zijden striklint met bijpassende charm van een vlinder, mooie glimmende plakstrass en uiteraard heb ik de frantage gebruikt, de tekst is weer voor vele doeleinden te gebruiken en komt ook uit het papier.
Ik lees weer graag wat jullie ervan vinden.
Tot de volgende blogpost weer.

Liefs Liesbeth

5 opmerkingen:

  1. Wat een enig kaartje! Mooi dat papier zeg!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is dit kaartje Liesbeth...
    prachtig papier en dat met al die leuke detauls een schitterend geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat toch weer een mooi papier Liesbeth, en een geweldige kaart! Prachtig voorbeeld voor de hobby boerderij! Mooi Gedaan!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een bjoetie Liesbeth. Prachtig papier heb je gebruikt en ook heel mooi geborduurd.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fris kaartje Liesbeth! Mooi papier hoor.
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth