Volgers

maandag 2 mei 2011

Een beetje van mezelf en een beetje LOTV, jongenskaartjes.

Na een heerlijke vakantie is het weer tijd om een kaartje te maken.
Ik plaats vandaag 2 jongenskaarten met een afbeelding van LOTV die ik maar gedeeltelijk van een kleur heb voorzien omdat ze al wat kleur van zichzelf hebben.
Papier is van Bg, en K en Comp. modelletjes zijn uit de Cards only, de binnenkant ook een klein beetje aangekleed, en verder niet teveel frutsels.
Dank jullie nogmaals voor de leuke reacties, zelfs terwijl ik nauwelijks aan bloggen ben toegekomen, maar dat ga ik nu weer inhalen hoor, veel te leuk!
Groetjes Liesbeth

7 opmerkingen:

  1. Superleuke jongenskaartjes, grappige plaatjes, leuke kleuren,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je weer leuke kaartjes gemaakt
    echt scheetig
    lekker he zo n vakantie
    knap je meestal van op
    nou heel veel freubelplezier
    en groetjes van gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes Zijn dit Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes met allebei een leuk model

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten heb je gemaakt Liesbeth, ik ben vooral fan van kaart nummer twee!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooie kaarten zijn het geworden Liesbeth.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn prachtige jongeskaarten, Liesbeth!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth