Volgers

donderdag 14 oktober 2010

nog een jongenskaartje!

Vanmiddag nog een jongenskaartje gemaakt voor ons buurjongetje die komende week jarig is!
Hij voetbalt en tennist, dus leek me dit wel een leuk stempeltje, en ik had het papier BG Oliver nog op mijn buro liggen. Vraag me alleen niet hoe oud hij wordt!

Ik heb mijn gewonnen Crealies borderrandje al gedeeltelijk gebruikt zoals jullie zien. Een leuk randje voor op mannen/jongenskaarten, die mogen niet teveel frutseltjes hebben!
Maar het andere gedeelte van de border is ook heel erg mooi, zal hem in mijn volgende kaartje gebruiken, kunnen jullie het meteen zien.
Ben er heel blij mee!
Groetjes Liesbeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth