Volgers

dinsdag 26 oktober 2010

Borduurkaartje kerst 2010.

Hallo volgers en andere bezoekers,

Vandaag heb ik een kaartje afgemaakt waaraan nogal wat knutseluurtjes aan vooraf zijn gegaan, ik heb eerst het snoesje uitgeknipt en 3d uitgewerkt en aan de hand van die kleurtjes heb ik mijn kaartje geborduurd en vanmorgen dus afgewerkt met een glinsterend papiertje, een Nellie Snellenmal, en een zelfgemaakt bloemetje met daarop een roosje. Stempeltje komt van de action.
Mijn echtgenoot heeft op dit moment herfstvakantie en ik vind het erg ongezellig om dan de hele dag boven op mijn kamertje te gaan zitten, en ik vind het natuurlijk ook wel leuk om te borduren, ik ben nog met enkele projectjes bezig, maar die zien jullie dan op een later tijdstip wel verschijnen!
Dus toch wel heel wat anders geworden, ben benieuwd naar jullie reacties!

Creatieve groetjes Liesbeth.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth