Volgers

maandag 5 december 2016

Kaartje voor de 60e verjaardag van een goede kennis.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag heb ik een verjaardagskaartje voor jullie, gemaakt voor een goede kennis die gisteren haar 60e verjaardag heeft gevierd, samen met ons.
Tevens heb ik besloten dat ik (voorlopig) geen kaarten meer op mijn facebookpagina ga plaatsen maar alleen hier op mijn blog.
Het is een romantisch kaartje geworden met het mooie romantische papier met rozen van Craft and you design, een prachtige lijn, hier gecombineerd met kraft en glimmend rose papier.
Verder nog wat malletjes gebruikt van Noor! en Creative Expressions, het plaatje is van Syta.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, graag tot de volgende blogpost.
Ik lees graag wat jullie van mijn kaartje vinden.
Liefs Liesbeth

4 opmerkingen:

  1. Wauw Liesbeth wat een prachtige stijlvolle kaart. Het is een heel mooi geheel zo! Ik snap het wel dat je stopt met kaarten plaatsen op Facebook, vind zelf bloggen veel leuker en wat persoonlijker. Maar ja je ontkomt bijna niet aan het Facebook gebeuren.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart Liesbeth......Prachtige papier, een heel mooi plaatje en die banner is ook super erbij. Prachtig.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth