Volgers

donderdag 14 oktober 2021

Verzameling van de laatste maanden.

 Hoi blogmaatjes,

Het is al weer een tijd geleden dat ik hier wat gepost heb,,,,,,ja, andere prioriteiten op het moment.

Een kleindochter waar ik super van aan het genieten ben, dan blijft er niet heel veel tijd over om te fröbelen, maar dat doe ik toch nog wel hoor, alleen het posten hier en elders vraagt ook tijd die ik maar spaarzaam voor gebruik.

Mijn eerste kaartje is van de laatste serie voor de Hobbyboerderij, hier de link waar hij terug te vinden is, de eerste van mijn kerstkaartjes......hieronder nog wat inhaalwerk op blogger.



Even een inhaalslag maken dan maar.

Ik heb voor de Hobbyboerderij nog een aantal kaarten en een boekje gemaakt die ik nog niet gepost heb, dus daar begin ik maar eerst mee.

Dit boekje heb ik een tijdje geleden al gemaakt, en ik deel de link even met jullie waar je alle foto's bij de Hobbyboerderij kunt terug vinden, daar staan overigens alle kaarten/boekjes die ik voor hun gemaakt heb bij elkaar, met alle info wat ik gebruikt heb, misschien handiger.

Deze kaart is gemaakt met Graphic 45 designpapier. Evenals het boekje wat ik hier onder zal plaatsen met de foto's gemaakt door Ton van de Hobbyboerderij.
Zeker leuk om eens door te klikken op de link hierboven want er worden met enige regelmaat leuke filmpjes van gemaakt.







Het is gemaakt nav inspiratie opgedaan op de website van Graphic 45, met 'n andere papierlijn van hun.

Was overigens een tijdrovende klus maar wel erg leuk om te maken.

Tussendoor nog een huwelijkskaart en babykaartjes gemaakt, en nog enkele die ik vergeten ben te fotograferen helaas, die voeg ik hier ook toe aan dit bericht, en dan kan ik verder met de kerst die er weer aan gaat komen.

Dat in mijn volgende post, en ik beloof (voordat jullie allemaal weglopen ) dat het niet zo lang gaat duren voordat ik de volgende post maak.


verjaardagskaart schoonmoeder.

Babykaart collega.
trouwkaart op bestelling.
En ondertussen nog 3 verhuiskaartjes gemaakt.



Dus toch nog wel wat gemaakt zien jullie wel.

Tot snel,
Groetjes Liesbeth








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth