Volgers

woensdag 28 februari 2018

Kaartje voor verjaardag en nieuwe woning van mijn zoon.

Hoi blogmaatjes,

Het is een beetje rustig hier dat komt omdat de dagen gewoon te kort zijn....herkennen jullie dat?
Dus even 2 kaarten in 1 bericht, allebei gemaakt voor mijn zoon.
Een stoer label gemaakt voor zijn 33e verjaardag met het mooie Maja Designpapier, Denim and friends, wat stoere tandwielen, behandeld met frantage voor een oude look, verder niet teveel frutsels erop want dat vind ik zelf niet zo passen bij een jongen van 33.

Nu heeft hij gisteren samen met zijn vriendin ook de sleutel gekregen (eindelijk) van hun nieuwe huis, nog veel werk te verrichten omdat het ruwbouw is opgeleverd maar het gaat een waar paleisje voor ze worden, omdat bloemen nu alleen in de weg staan maar een leuk kaartje gemaakt voor het jonge stel.
De boekvorm van DDBD gebruikt, het designpapier is van Craft and you design, ik heb malletjes gebruikt van Noor! design, en Crealies. de vlaggenlijn"HULTEN" slaat op de plaats waar hun nieuwe huis staat, ik heb verschillende stempeltjes gebruikt op de tag, gestempeld met Versa Magic, het plaatje is van Nellie Snellen.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, tot de volgende blogpost weer.

Liefs Liesbeth

4 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Leuke labelkaart heb je voor hem gemaakt. Ook de kaart voor hem en zijn vriendin vanwege hun nieuwe woning is mooi geworden. Leuk dat boekmodel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaartjes zijn dit liesbeth....mooi met die grote cijfers erop....Ook het verhuiskaartje is super leuk ...hele toepasselijke details allemaal

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaartjes Liesbeth. Ze zijn prachtig, lekker stoer de bovenste en de onderste is erg leuk gevonden met dat plaatje van dat jonge stelletje met hun koffers. Leuk voor een verhuizing.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan liesbeth, hier ook chronisch tijdgebrek. De dagen zouden wel 2 x zo lang mogen zijn om alles te doen wat ik zou willen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth