Volgers

zaterdag 18 juni 2016

Challenge 71 bij We Love Vintage Challenges.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start op het vintageblog, wlvc.blogspot.com en deze keer heeft onze Jacqueline de opdracht bedacht, een leuke kerstchallenge.
Maak een kerstkaart/creatie met een tag daarop verwerkt.
Er is er dus weer eentje klaar voor dit jaar, en we hopen dat jullie ook de inspiratie vinden om er weer aan mee te doen zo net voor de vakanties gaan beginnen.
Dit is mijn bijdrage voor deze challenge:
Het is een label geworden met daarop een label, of tag zoals je het noemen wil.
Ik heb hiervoor het mooie Maja Designpapier weer gebruikt, ook de kerstman is hiervan.
De basis is een Dutch Doobadoo, en de labels/tags zijn van Crealies en Magnolia.
De bloemen zijn van Creative Expressions net als de hulsttakjes.
De sponsor van deze challenge is 


Dus ik wil jullie graag uitnodigen om gezellig mee te doen, en om de mooie voorbeelden van mijn DT collega's te gaan bekijken, op het wlvc.blogspot.com en op de blogs van de DT collega's, het is weer een mooi rijtje geworden.
Dus lekker aan de slag ermee, het is toch geen zomerweer, dus wat let je.....

Tot de volgende blogpost maar weer.
Liefs Liesbeth

4 opmerkingen:

  1. Wauw Liesbeth, wat een plaatje. Schitterend!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth,
    Super mooie label met een heel mooi plaatje en papier.
    Groetje Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een mooie kaart. Alles zo mooi op elkaar afgestemd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth