Volgers

dinsdag 3 mei 2016

Nieuwe Challenge bij We Love Vintage Challenges, Muziekthema.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start op het wlvc.blogspot.com.
Deze keer heb ik zelf het thema mogen bedenken en dat is Muziek, en dan bedoelen we Muziekpapier, muziekinstrumenten enz. enz. als het maar vintage is.
Onze sponsor voor deze challenge is 't Scraphuis

En mijn voorbeeld is de volgende"
Ik heb hiervoor het mooie designpapier van Pion Design gebruikt, als basis weer een Dutch Doobadoo, en gecombineerd met kraft en colorcore papier.
De bloemetjes zijn gemaakt met een stempel en malletje van de Action, en ze zijn toch wel leuk gelukt vind ik, gecombineerd met de bladeren van Magnolia, achter de afbeelding heb ik een Creative Expressions mal gebruikt, en de muzieknootjes zijn van Craf Emotions.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, en dat jullie gezellig meedoen.
Ik wil jullie zeker uitnodigen om het wlvc.blogspot te bezoeken en de bijdragen van mijn collega's te bewonderen, dat wordt zeker op prijs gesteld, Ik lees het graag wat jullie ervan vinden.
Omdat ze bij Hobbyvision ook het thema Muziek hebben gelijktijdig wil ik mijn kaart daar graag laten deelnemen.
Ik breng niet zoveel tijd door op de computer, en ook niet op mijn hobbykamer, zeker niet nu het heerlijk weer is om met Kekko naar de bossen te gaan, hier nog even een foto zodat jullie kunnen zien hoe hard hij groeit.
Hier nog met droge poten....



Tot de volgende blogpost maar weer.
Liefs Liesbeth

6 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Liesbeth.
    mooi in paars!.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt Liesbeth. En Super vrolijk xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi is ook jouw voorbeeldkaartje voor deze leuke challenge Liesbeth...
    en ik herb ook moeite om op iedereen te reageren...en zeker de koemde dagen als het lenteweer echt beter wordt

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige voorbeeldkawrt voor de challenge. Heel mooi en de bloemen van de Action staan er hel mooi bij.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Liesbeth,
    Super mooie vrolijke muziek kaart !!
    Heel mooie kleuren de bloempjes zijn ook super .
    Wat is je hondje groot geworden wat lief he zo een puppy in huis
    Mijn hondje is nu 4 jaar en het daar heb heb ik heel veel plezier van en dankzij haar ga ik nog eens wandelen anders zou er nooit van komen hi .
    Groetjes Doris
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth