Volgers

maandag 7 december 2015

Extra inspiratie voor challenge 59 roze en kraft.

Hoi blogmaatjes,

Hebben jullie het leuke bericht van Sinterklaas allemaal al gelezen op het We Love Vintage Challengeblog? Nog niet? dan zou ik snel maar eens gaan kijken want dat stimuleert wellicht extra om mee te doen op het challenge blog van Plony, waar ik aan mee mag werken.
Zo zie je maar dat het altijd loont om mee te doen en ook een reactie achter te laten, jammer dat het aantal reacties zo terugloopt op de blogs.
Ik dacht eerst dat het alleen bij mij was maar zie het om me heen ook.
Wel goed om te zien dat de teller weer terug staat op 396, dus we tellen af, het zou leuk zijn als het nu snel zou gaan want ik heb naast de 3d vellen van Studio Light ook nog een mooie blog voor de kerst in de candy zitten.
Terug naar de dag van vandaag. Ik heb deze keer een extra bijdrage om te showen voor de lopende challenge rose en kraft bij We Love Vintage Challenge waar jullie kans maken om een kadobon te winnen van Live and Love Crafts, en daar hebben ze ook hele mooie spulletjes.
Dit is mijn kaartje, en wellicht dat het helpt midden in de kerstkaartentijd.
Ik heb voor deze keer de want van Dutch Doobadoo gebruikt en een lief plaatje van Nellie Snellen.
Verder heb ik verschillende kleuren glimmend papier gebruikt, in wit en roze, en dit samen met kraft.
De tekst is van Léane, en de ster van Marianne Design, de bloemetjes en de sneeuwsterretjes zijn van Magnolia, en de takjes van Joy Crafts. het plaatjes is uitgesneden met een Crealiesmal.
Het designpapier is van Studio Light, verder natuurlijk allerlei pareltjes en strikjes/lint.
Zo zie je dat je ook gezellig mee kan doen met een kerstcreatie/kaart.
Ik hoop dat het helpt, en uiteraard ben ik weer super nieuwsgierig wat jullie er van vinden.
Ik lees het graag, fijne week weer en tot de volgende blogpost.

Liefs Liesbeth

ps. ik wil hem graag mee laten doen bij Cardandscraps. Anything goes.
en bij Scrap & Craft: anything Christmas


9 opmerkingen:

  1. Via via bij je terecht gekomen.
    Wat een prachtige kaart is dit.
    Mooie details ook.
    Groetjes Nicolette

    ps. ben maar gelijk volger geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend exemplaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. héél mooie voorbeeldkaart voor WLV! Ik hoop er ook nog eentje te kunnen maken, heb nog een paar verjaardagskaartjes nodig in de komende weken, lijkt me leuk om er eentje in deze kleurtjes te maken!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige roze kerstkaart met de mal van DDD.
    En ja ik was de gelukkige bij WLVC zo leuk! Helemaal blij mee!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooooow Liesbeth wat een prachtige want heb je weer gemaakt...heel mooi is dat kraft met roze....hopelijk heb ik ook nog tijd om er eentje te maken....
    Morgen gaan we voor 3 daagjes naar Duitsland... omgeving Sauerland en Winterberg...ik kijk er echt naar uit...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gemaakt is dit weer Liesbeth. Een plaatje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kjempelekkert kort,
    takk for at du er med på utfordringen hos Card and scrap, Bente:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. beautiful, thanks for play with us at card and scrap. DT Graciela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful card. ♥
    Thank you for joining us at Card and Scrap.

    Be sure to check out our DT Call as well.

    Hugs Line.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth