Volgers

zondag 10 mei 2015

Verjaardagskaartje even geleden gemaakt voor een vriendin.

Hoi blogmaatjes,

We zijn al weer een paar dagen terug van onze vakantie maar het was er nog niet van gekomen om een blogpost te maken, dus nu nadat mijn kinderen weer vertrokken zijn na een moederdag-etentje kan ik er even voor gaan zitten.
De vaatwasser draait, en als hij klaar is met deze ronde mag hij nog een keer, dus van de nood maar een deugd maken en een blogpost klaar zetten.
Madrid eo. was geweldig, kan het zeker aanbevelen....
Dit kaartje had ik een tijd geleden al gemaakt voor een jarige (toen ook nog collega) vriendin, gemaakt met het Maja Designpapier Coffee in the Arbour, ik heb hier ook de roest-pasta gebruikt op het frame achter de afbeelding, die van Pion Design is.

De mallen die ik hier gebruikt heb zijn van Creative Expressions,en Crealies voor de afbeelding en de rand erachter, met stiklijntjes verder frantage en een kleifiguurtje (vlinder) verder wat pareltjes bloemen van WOC, kantjes en koordjes, wondgaasje en parelbrad en de randen weer met de hand geborduurd.
Ik heb mijn hobbykamer nog niet bezocht na thuiskomst, ik hoop dat de inspiratie weer terugkomt want ik heb nog wat dingen die gemaakt moeten worden voor aankomend weekend, 
Ik lees weer graag wat jullie ervan vinden, bedankt voor jullie bezoek....

Creatieve Groetjes
Liesbeth

8 opmerkingen:


  1. Hoi Liesbeth...
    Heel leuk te lezen dat je een fijne vakantie heb gehad in Spanje....en vandaag weer lekker verwent op deze zonnige moederdag...
    Je kaartje is weer schitterend...alles past zo mooi bij elkaar....
    succes met freubelen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart!
    Lieve groetjes Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor deze kaart in bruintinten. Heb jij ook een bruin tintje gekregen in Spanje? Fijn dat je het leuk hebt gehad en een gezellige moederdag achter de rug begrijp ik...nu lekker nagenieten van alles ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk te lezen dat je zo'n fijne tijd achter de rug hebt, begrijpelijk dat je blog op de 2de plaats komt hoo r! =)
    heel mooi en sfeervol kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Liesbeth.
    Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er geweldig mooi uit in deze vintagestijl en leuk om te lezen dat je vakantie leuk en fijn was
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesbeth,
    hij is prachtig! Veel te zien. Fijn dat je zo genoten hebt, van de vakantie en de Moederdag! Lang leve de vaatwasser!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth