Volgers

dinsdag 18 november 2014

Nieuwe challenge (36) bij We Love Vintage Challenges.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag start er weer een nieuwe uitdaging bij ons Vintage-blog, wlvc.blogspot.com, en deze keer is het een super makkelijke, Kerst alles mag, als het maar vintage is natuurlijk.
We hopen weer op veel deelnemers want er is weer een super-prijs te winnen van creabybea.nl.
Als ik jullie was zou ik maar snel een kijkje gaan nemen op het Vintage blog want er staat weer een mooi rijtje voorbeelden, al zeg ik het zelf.
Dit is mijn bijdrage geworden:
Ik heb voor mijn voorbeeldkaartje het mooie Crafts and You designpapier gebruikt  met Kraft.

Weer lekker veel frantage gebruikt en de Dutch Doobadoo als basis gebruikt, verder mallen van Joy en Nellie Snellen, de lantaarn is van Poppy.
Ik hoop dat het jullie weer wat voorziet van inspiratie en dat jullie gezellig meedoen.
Ik kom jullie creaties graag bewonderen.
Bedankt voor jullie bezoek en graag tot de volgende keer.

Liefs Liesbeth

ps. vergeet ik erbij te vermelden dat dit kaartje gemaakt is voor de Hobbyboerderij waar hij life te zien is.




7 opmerkingen:

  1. Echt een prachtige creatie Liesbeth, ik hou zo van deze kleurencombi!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart prachtig Liesbeth. Wat heb je mooie mallen en mooi papier gebruikt. Echt een plaatje.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Liesbeth met een schattig plaatje, super!
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Liesbeth
    ik vind deze kaart zo mooi, qua kleur en opbouw, degen die hem krijgt is een bofkont.
    fijne week en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke challenge in deze tijd, je kaart is prachtig geworden, mooi afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart weer! Mooi in deze kleurtjes.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb je nu een nieuw blog??? Mooi hoor met die vogels. En alstie niet nieuw is, dan is het nog steeds mooi hihihiih!!
    Je kaart is weer een bjoetie met prachtige details. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth